Hunks spotting at Bondi Beach - Reisverslag uit Bondi, Australië van Klaas & Danielle - WaarBenJij.nu Hunks spotting at Bondi Beach - Reisverslag uit Bondi, Australië van Klaas & Danielle - WaarBenJij.nu

Hunks spotting at Bondi Beach

Blijf op de hoogte en volg Klaas & Danielle

21 September 2012 | Australië, Bondi

Na een heerlijk dagje en onder het genot van een Frappaccino bij Starbucks toch vandaag nog ons verhaal van vandaag. En voor Cita en ‘Cindy’ (uuuhm Maurits) bij onze eigen Douwe Egberts geen gratis Wifi, dus vandaar :).

Vandaag zijn wij onze dag begonnen met wat boodschapjes doen, want we hadden helemaal niets meer aan eten liggen in het hotel. Ook is Daan alweer door haar 50 sigaretten heen, dus moesten we er toch aan geloven ze hier te kopen. En wat een tegenvaller was dat. 14 dollar voor een pakje van 25 sigaretten. Na de boodschappen en het ontbijt hebben wij onze spullen gepakt voor Bondi Beach. Het was de hele morgen al bewolkt, maar nog wel steeds droog. We zijn daarom gewoon op pad gegaan. Maar toen we met de bus bijna aankwamen in Bondi begon het te regenen. Dan ziet het strand er toch anders uit dan de voorstelling die we voor ogen hadden. We hebben daarom eerst nog maar wat gegeten onder een afdakje. Letterlijk wachtend op beter weer :).

Toen het nog steeds regende en een kleine wandeling er zelfs niet in zat, zijn we opgegaan voor een beker warme choco (het leek wel winter). Maar toen we buiten kwamen was de regen in ieder geval gestopt. Ondanks het sombere weer was Daan nog steeds vastberaden om een Bondi Beach hunk te vinden. We besloten allereerst een rondje te lopen. We zijn gaan kijken bij de zoutwater zwembaden waar de golven vanuit de zee inslaan en waarvan wordt gezegd dat deze uniek zijn voor Australië.

Bij het maken van een paar foto’s kreeg Daan toch nog een verassing, want Klaas spotte op de rotsen recht onder ons onze ‘Kobus de kaketoe’. Hebben we hem dan eindelijk toch gevonden! En nog geen paar minuten later schrok Daan, want ze zag een vin uit de zee komen. Natuurlijk volgde gellijk de reactie: “Kijk Klaas ik zie een haai”! Maar het bleek geen haai te zijn toen er nog meer vinnen verschenen. Het bleek een groepje dolfijnen te zijn op enkele meters afstand. Wat was dit ongelofelijk leuk om te zien! We hadden dit ook totaal niet verwacht. Helaas miste we nu wel een telelens voor de camera om echt goede foto’s te maken. Maar met een beetje inzoomen op de camera komen we al een heel eind.

Tot dat moment waren wij nog geen enkele Beach hunk tegen gekomen. Maar het duurde niet lang voordat Daan haar eigen persoonlijke Bondi Beach hunk tegen het lijf liep (zie de foto’s voor het bewijs). Aan het begin van de middag nadat de dolfijnen weer uit het zicht verdwenen, brak de zon door en verdwenen de wolken. Wij hebben dan ook ons badlaken uitgespreid en hebben nog heerlijk met een zonnetje en zo’n 25/26 graden een paar uur op het strand van Bondi gelegen. Helaas is het hunk spotten verder enigzins in het water gelopen. Het leek wel alsof onze Rescue helden zich verscholen hielden in hun rescue huisje. Enigzins ook wel logisch als je je bedenkt dat mensen zoals Daan ze anders lastig vallen en ze proberen mee te nemen naar huis.

Onze Bondi dag hebben wij afgesloten met een ‘Fish & Chips’ to go aan de boulevard met zicht op de laatste mensen die nog aan het surfen waren op Bondi. Voor ons was het zonder twijfel een geweldige dag!

• 21 September 2012 - 13:10

Mam:

hallo jongens

nou daan die haai komt vast nog wel jullie fotos zien er goed uit

voor straks lekker slapen en morgen weer op avontuur

ow ja je komt zondag zeker niet eten hahahahaha

groetjes de fam

• 21 September 2012 - 13:52

Jaco:

hoi Danielle en Klaas,

nou dit is wel even wat anders dan jullie trouwdag (hoewel die ook erg mooi was) geniet van al het moois van dit bijzondere continent, leuk om e.e.a. zo te kunnen volgen.

Jaco

• 21 September 2012 - 13:56

Janneke :

Ha Harntjes!

Wat een geweldige reis zeg, ik kan niet wachten tot ik nog meer hoor maar dan persoonlijk! Ik ben heel jaloers en zit hier heel chaggerijnig achter mijn oh zo bekende beeldscherm.... ggfrrrtrtt... maar goed, ik dacht vandaag, goh ik ga eens kijken of ze al wat geschreven hebben, en ja hoor! Hele boekwerken vol! Ha ha, dan heb ik wat te doen! nee hoor, heel gaaf allemaal. Ik lees/zie dat jullie echt ontzettend aan het genieten zijn!

Ik ga de site zo vaak mogelijk bekijken, heel veel plezier en denk maar niet aan ons. XXX janneke

• 21 September 2012 - 14:14

Moekie. :

He schatten, wat een super leuke verhalen en foto's van jullie. Genieten geblazen dus. Ik schrok wel van de prijs van de sigaretten,niet normaal. Het is wel heel erg leuk om jullie op deze manier te volgen op jullie droomreis. Hahahaha, ik heb al een trouwfoto van jullie in de kamer staan.Ik kijk er vaak naar en geniet nog na van die fantastische dag. Genieten verder en ik blijf jullie volgen. Liefs xxxxxx

• 22 September 2012 - 21:34

Anita:

Daann

stoppen misschien toch een optie met deze hoge prijs maar jou kennende gewoon doorstomen hihihih

wat een heerlijke hunk bij bondi beach en neem je die hunk ook mee naar huis??? wel zo leuk whahahahaha

dolfijnen gezien meis ik ben echt jaloeeerrssss hahaha zooo ontzettend gaaf

fijn om te zien en te lezen dat jullie reis zo geweldig is.

xxxxx

• 22 September 2012 - 21:34

Anita:

Daann

dolfijnen gezien meis ik ben echt jaloeeerrssss hahaha zooo ontzettend gaaf

fijn om te zien en te lezen dat jullie reis zo geweldig is.

xxxxx