Ready for take-off… Selamat tinggal - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Klaas & Danielle - WaarBenJij.nu Ready for take-off… Selamat tinggal - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Klaas & Danielle - WaarBenJij.nu

Ready for take-off… Selamat tinggal

Door: klaasendaan

Blijf op de hoogte en volg Klaas & Danielle

20 April 2014 | Nederland, Bennekom

Om te beginnen eerst maar een klein lesje Indonesich: “Selamat tinggal”, oftewel: Tot ziens!
Het is inmiddels alweer tien maanden geleden sinds we onze tickets hebben geboekt. Maar zoals de tijd wel vaker de neiging heeft, is het voorbij gevlogen. Nu is het alweer zover: morgen vertrekken we voor ruim een maand naar Indonesië!

Wij zijn er klaar voor. De backpacks zijn volgeladen, Bugs is begonnen aan zijn welverdiende vakantie bij zijn favoriete ‘bunny holiday resort’ en wij genieten nog één nachtje van onze comfortabele boxspring. Morgenochtend vroeg staat onze Schiphol taxi klaar, deze keer uitgevoerd door familiebedrijf Klaver om ons ‘in stijl’ naar het vliegveld te brengen. Deze luxe slaan we natuurlijk niet af, want eenmaal aangekomen op Schiphol is het afgelopen met de pret. Vanaf daar hangen we beiden zo’n 12-15 kg bagage aan onze rug. Stel je vooral Daan even voor: 1.60 meter lang met een backpack op haar rug die bijna even groot is als zijzelf. Dit alleen is al genoeg om tijdens de vakantie onze lachspieren voldoende in beweging te houden.

We kijken enorm uit naar onze eerste backpack ervaring. Daarom is natuurlijk het eerste wat we op Schiphol doen: de zware tassen zo snel mogelijk droppen bij de balie van Singapore Airlines ;). Rond 11.00 uur gaan we de lucht in om te genieten van 12 eindeloze uren filmpjes kijken en power naps. In Singapore brengen we nog een uur of drie door waarin we de ‘speciale opdracht’ van Daan kunnen uit voeren (een nadere uitleg volgt binnenkort). Vervolgens vliegen we naar Jakarta waar we plaatselijke tijd rond 10.00 uur aankomen. Als onze berekeningen deze keer wel kloppen, is het in Nederland dan 05.00 uur ’s morgens.

Wij ploffen zo nog even neer op de nieuwe bank en dan duiken we ons bedje in zodat we morgen fris en fruitig afscheid kunnen nemen van ons geliefde Bennekom. En dan gaan we samen het nieuwe avontuur tegemoet! Ons kennende zal dit ongetwijfeld weer de nodige gekke verhalen gaan opleveren. Maar wees niet getreurd; we zullen in dit reisverslag in geuren en kleuren vertellen wat we aan het uitspoken zijn.

Veel liefs van ons en...
Selamat tinggal

Marlies:

Geniet ervan!!

• 20 April 2014 - 21:54

Tamara:

Een hele goede reis en een waanzinnige maand toegewenst!

• 21 April 2014 - 08:07

Pa En Ma Berkenlaan:

Goeie. Reis. En veel plezier en gezond weer.enwe gaan. Jullie verhalen weer lezen
    En niet vergeten. Te filmen groetjes. Uit bennekom

• 22 April 2014 - 16:52

Je Bennekomse Moeder:

he klaas nu niet naast je schoenen gaan lopen he mischien kan je er wat mee verdien daar

kijk maar uit daantje dat tie niet smeert haha maar veel plezier en kijk uit voor de wilde beesten

groetjes uit bennekom